Континуирана подршка систему образовања и васпитања ученика из осетљивих група (мигранти / избеглице / тражиоци азила / страни држављани) настављена је кроз одржавање још једне обуке „Српски као страни језик у наставној пракси“. Гостопримство водитељима и учесницима програма пружила је Основна школа „Петар Кочић“ у Земуну. Наставници су током дводневних активности, реализованих 18. и 19. новембра 2024. године разматрали бројна системска, садржајна, организациона и друга важна питања везана за начине и поступке рада који обезбеђују одговарајућу подршку ученицима којима је српски страни језик и који не познају језик образовања.
Обука је део пројектне активности коју Министарство просвете реализује у у сарадњи са имплементационим партнером Међународном организацијом за миграције (ИОМ), „Подршка ЕУ у управљању миграцијама у Србији – Унапређивање прихватних капацитета, услуга заштите и приступа образовању III“ (23-25), а која се остварује као одговор на растуће потребе наставне праксе у циљу обезбеђења подршке и стручне помоћи у остваривању наставе српског као страног језика.
Школа домаћин је приредила топлу добродошлицу свим учесницима програма чиме је обезбеђена позитивна емоционална атмосфера за рад, унапређивање сопствене праксе и размену знања и искустава.
Водитељке обуке биле су Дејана Милијић Субић и Виолета Влајковић Бојић.
Стручно усавршавање и напредовање – Завод за унапређивање образовања и васпитања